Lördags pepp i solen!

Publicerat: 07/05/2011 i Uncategorized

image

image

Vaknade med ett hål i magen kändes det som, men endå ruggit laddad när jag såg solen skina för fullt på andra sidan markisen!

Gillar sol och frisk luft så gav mig iväg på en riktig lågpromenad. Fick dock ge upp lite tidigt för jag e lite gammal och stel ;)
Vädret var galet nice, och även om jag inte körde varken kortärmat ellet shorts som vissa andra (knappast sommar än va) så var det en befrielse att slippa tjocka kläder.

Runkeeper summerar:
Distans: 9.51km
Total tid: 1.34.51
Min/km: 9.59
Kcal: 570

Hur som en toppenstart på dagen, och jag e snuskigt laddad på invägning imorgon efter en strikt vecka :)

Dagen bär av till Mjölby för att lämna present till syrran och sedan även besöka Leon’s födelsedagskalas i parken.

Hörs ikväll kids!
NKV!!!

Kommentera

