Pretty sick stuff

Publicerat: 08/05/2011 i Uncategorized

Tänkte lägga ett inlägg som summerar morgonens första invägning. Man ska ju aldrig lägga för mycket vikt vid en invägning, speciellt inte när man tömt magsäcken och kört en sådan här pass strikt och hård diet.
Nog jiddrat, här är resultatet:

2011-05-02 Startvikt: 164.9kg
2011-05-08 invägning 1: 154.4kg
Viktminskning: 10.5kg

Som sagt man ska inte utläsa flr mycket av detta då jag var ganska välfylld efter en vecka på ibiza och en svensexa när jag började, men vi är i varje fall på väg åt rätt håll!

Nu dags för en kortare promenad innan jag tar mig an dagens åttaganden och hittar peppen för ännu en strikt och stenhård vecka i dietens värld!

Peace//
Biggie

kommentarer
  1. Fotograf Cecilia skriver:

    Bra start! Nu är det som sagt bara att peppa för en till vecka. Hade du tänkt sakta ersätta ersättningen med mat sen? När ska du börja med det?

    Kram

    • Johan Erixon skriver:

      Enligt läkarna bör jag köra 6 veckor cirka, men jag har planerat för 8 eftersom jag har ett bröllop bla som du vet, och där kommer jag äta :) sedan ska pulvret fasas ut i långsam takt, ett mål i veckan cirka(frukost, lunch, middag etc) Så det inte blir totalomställning. Sådan är planen nu varje fall.

  2. Fotograf Cecilia skriver:

    Låter galet bra. heja dig!

  3. G skriver:

    Galet bra start Bo-Yo. Bara hålla i det här nu. NKV NKV!!!

    • Johan Erixon skriver:

      Japp Bullen! Grymt strikt helg! Man hoppas ju att du lär dig av helgens synder på grillfronten och tar dig i kragen nu tills på Torsdag! ;)

  4. Maria skriver:

    riktigt bra jobbat Johan! Grymt impad! Det här fixar du!

  5. Mallan skriver:

    Oj vad impad jag är Johan! Fortsätt köra hårt nu..Det är en fröjd att läsa din blogg och satsning=)

  6. Krister Pettersson skriver:

    Bra jobbat Johan!

  7. emiel skriver:

    Great stuff bro, cant read all the stuff but numbers never lie! Keep up the good work!

    Cheers

  8. Auer skriver:

    Shit! Vilken bra första vecka! Bra kämpat!

Kommentera

