and so it begins… Week 2!!!

Publicerat: 09/05/2011 i Uncategorized

Javisst, då var den här – vecka 2 utav min satsning för att förändra mitt liv :)

Kan säga att förra veckan gick ju över förväntan både vikt, motions och psykiskt så nu är ju målen höga och pressen stor att fortsätta i samma goda fina fas.

Man måste dock ta en dag i taget, och det kommer jag fortsätta med. Jag har bla. ett jobb fyllt utav resor och en oerhört stressig vardag som ofta gör sig påmind.

Hur som, vid gryningen var jag uppe och knallade runt ån med soluppgången som bakgrund, och hittade ett bra tempo från start idag kändes det som. Vet ej om siffrorna från Runkeeper går att lite på, men så här såg det ut:

Tid: 45:37

Minuter/Km: 8:27

Kcal: 379

Distans 5,4km

Nu är det dags att fortsätta gå igenom helgens mailskörd och se till att förbereda sig för möten i eftermiddag.

Tänkte dock passa på att tacka alla mina 423 besökare under gårdagen som gjorde att jag slog nytt rekord! TACK!!

Ha en bra dag nu så hörs vi senare!!

Ciao!

Dagens Morgonbild:

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Hej
    Nu har jag tillgång till min dator igen och har läst hela helgens blogg. Även om jag pratar med dig varje dag, så är det kul att följa dig på din resa via bloggen. Jag är mäkta stolt över dig och vet att du kommer att klara det du förutsatt dig. Blir glad av dina fina bilder varje morgon det är nästan så jag blir sugen att ge mig ut själv på morgonpromenad. Jag sa bara nästan haha. Ha nu en fortsatt trevlig dag. Många kramar från din största supporter.

  2. MrX skriver:

    Tjena grabbhalva…..
    Grattis till det fina resultatet under förra veckan, med tanke på helguppläggning, så varför inte lite golf på lördagen?

    Pappa

  3. Tobbe W skriver:

    Sådär ja tutte, nu är jag med också! Synd vi inte fick ihop det i helgen, men vi får ta igen det en annan gång. Keep it up!

Kommentera

