Mindgames….

Publicerat: 10/05/2011 i Uncategorized

Gomorrn!

Jag vet att kroppen klarar sig på det jag stoppar i mig, och jag är faktiskt inte speciellt hungrig direkt längre mestadels, men jävlar vad skallen spelar spratt på en!!!

Kan sitta på jobbet, i bilen, i soffan, vara ute och gå… och plötsligt ploppar det upp tankar om grillat av alla dess slag, coleslaw, sallad, potatis, husmanskost… ja vad som i princip… ha ha…

Hitills har jag tagit det bra, jag borstar av det och tänker på målet istället, för jag vet ju trots allt att jag egentligen inte är hungrig, men det är ganska ofta det händer, så ibland undrar man ju hur kroppen faktiskt fungerar, och hur mycket utav övervikten faktiskt är psykiskt.

Hur som helst så blir det golfpremiär med far min på lördag morgon på Vreta Kloster GK. Har inga vidare kanonminnen från den banan, men ska bli roligt att spela lite golf, även om formen troligtvis kommer vara minst sagt rostig :)

Dagens morgonpromenad:

Distans: 5,4km

Tid: 49:15

Min/km: 09:07

Kcal: 397

Dagarna bara flyger fram nu, och söndag-fredag nästa vecka är jag i Tyskland, och helgen spenderas med besök från Holland. Kommer bli en kanonvecka det också.

Bara att köra på nu, så kommer vi lite närmare 100 sträcket igen på söndag!!! Nu peppar vi!

Hörs senare!

Nedan dagens morgonbild vid Tannefors sluss:

Kommentera

