Onsdag = Nedförsbacke mot helgen…

Publicerat: 11/05/2011 i Uncategorized

Javisst då var det onsdag igen, och den började som vanligt med en promenad. Blev standardvarv runt ån idag då jag varken kände mig kreativ eller pigg imorse….

Annars mår jag kanon trots allt och jag fortsätter att köra på! Viktigt att skapa en vana som sitter i ryggmärgen.

Vakna, klä på sig, halv liter vatten, ut och kör!!

Runkeeper rapporterar idag:

Tid: 45:39

Distans: 4,92km

Min/km: 9:16

Kcal: 359

En göddig start på dagen i vanlig ordning, och så länge vädret är okej så kan man inget annat än och njuta när man går där ute. Värre var det i början av förra veckan när det var 0-gradigt.

Börjar bli sugen på att lira lite basket, så kanske får ta med mig bollen och gå och skjuta lite bakom Vasaskolan eller på Egeby i Mjölby i helgen. Alltid grymt nice och damma av lite gamla skills. Helt klart är ju att slutspelet i NBA inte riktigt går min väg här i andra rundan :(

Ha en bra dag nu så hörs vi senare!

Cheers!

Dagens morgbonbild vid Stångs Magasin:

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Bra jobbat. Du tar så fina bilder du kanske skulle sadla om och bli fotograf.
    Kram Mamsi

Kommentera

