I walk a lonely road….

Publicerat: 12/05/2011 i Uncategorized

I morse var det rekordlite folk ute och promenerade när jag tog mig runt ån. Första halva varvet mötte jag inte en enda människa, vilket iof är jätteskönt, men kändes ovanligt :)

Dagens runda var seg, och benen kändes riktigt tomma och osköna. Lite småskavanker och slitningar till trots tog jag mig runt ett varv och höll min promenadsvit levande.

Runkeeper rapporterar:

Distans: 4.45km

Tid: 46:41

Min/Km: 10:30

Kcal: 364

Idag ska jag försöka ta mig till banken i Mjölby och ordna till lite med mina finanser och försöka lokalisera pin-koden till mitt Amex som jag har glömt bort =D I övrigt blir det en alldeles fridfull dag som eventuellt avslutas med en film och lite gödderi i soffan. Kroppen i OK shape, skallen trött men OK :)

Dags att pumpa igång ännu en dag här i Kisa och slutföra lite förberedelser för nästa veckas resande. Ska bli intressant och roligt och träffa en hel del kunder igen, även om mötena kan bli ganska ansträngande oftast.

Ha en bra dag nu!!

NKV NKV!!!!

Nedan dagens morgonbilder – Rodd redskap vid stångån inför helgens tävlingar och soluppgång bakom Cloetta Center.

kommentarer
  1. Elin skriver:

    Jag är imponerad. Ha en bra torsdag. Kram

  2. MrX skriver:

    Härliga bilder och bra kompisar, men hade inte Herr Svensson magrat lite???

  3. Pär skriver:

    Du är grym, underbar läsning med :) keep up the good work!

  4. G skriver:

    Då har jag kört invägning 3 och vågen visade på 77,2 kg vilket är en nedgång på 0,8 kg för den här veckan. Lägg till dem 1,8 för förra veckan så har vi 2,6 kg för dem två första veckorna. En helt okej start ändå. 8 weeks to go. NKV NKV!!!

    • Johan Erixon skriver:

      Ja det blev ju endå en hyffsad vecka trots allt ditt slarv…. Men nästa vecka vill jag se bättre fokus! Grattis till viktnedgången dock tuttis!

Kommentera

