TGIF!!!

Publicerat: 13/05/2011 i Uncategorized

Fy fasen vad sliten varg man är alltså! Eller för att citera en gammal bekant: ”jag är lika sliten som en kamel som vandrat genom gobiöknen”.

Dagens morgonpromenad var således den utav en ”walking dead” och inget sprattel i kroppen alls. Som tur var fick morgonpromenaden en något uppvaknande effekt på mig varje fall, och jag känner mig redo att avverka en fredag i jobb och vilans tecken. Imorgon blir det ju som sagt golfpremiär, så gäller att vara pigg vid 4.45 när klockan ringer imorgon.

Runkeeper rapporterar idag:

Distans: 4.42km

Tid. 45.17

Min/Km: 10.15

Kcal: 314

Igår såg jag faktiskt en riktigt göddig film som passar mig som gillar filmer med mycket våld, maffia och snabba pengar – ”Kill the Irish”

Tyckte faktiskt den var oerhört sevärd även om man ej gillar denna sortens filmer. Den är trots allt baserad på en verklig historia.

Kvällens aktivitet är ännu oklar, och det finns faktiskt inte så mycket man kan göra om man varken äter eller dricker. Den normalt lite finare fredagsmiddagen försvinner ju, och afterwork är det ju inte att tala om. Så det kan nog bli film ikväll också!

Ha en bra dag nu! Och njut rejält av fredagen!

Dagens morgonbild:

Kommentera

