Lovely saturdays!

Publicerat: 14/05/2011 i Uncategorized

Tjollahopp!
Dagen började med uppstigning vif 4:45 för att ge mig ut till Vreta Kloster Golfklubb. Väl där så spelade jag en mycket knackig runda golf som eskalerade på 12 där jag slog bort 2 bollar från tee. I övrigt spelade jag mycket stabilt och kan endast klaga på ett något rostigt närspel.
Har man dock inte tränat någon golf på 5 år och skiter i att värma upp så får man vara nöjd med vad som bjuds :)
Dagen bär av till Mjölby för att träffa vänner och familj och imorgon är det ju invägning och sedan avfärd mot Tyskland.
Jag önkar er en trevlig start på dagen!
Ciao!

Kommentera

