Trött krigare…

Publicerat: 15/05/2011 i Uncategorized

Sådär ja då var man framme och i incheckad på hotellet i Hannover. Imorgon bär det av till diverse ställen med avslutning i Koblenz.

Har plöjt cirka 90 mil bil idag, och har även hunnit med en trevlig eftermiddagsvisit hos min  gode vän Tobbe W i Malmö.

Nu är det dags för mig att sova, och jag måste erkänna att det är en nöjd Erixon som kryper till kojs ikväll. Finns inget bättre än när man belönas för hårt slit! Imorgon är det dag 15 på dieten, och det rullar på. Har tagit lite bilder, men kan ej föra över dem nu, så får väll lägga upp dem senare i veckan.

Ha det kanon nu så hörs vi för hoppningsvis imorgon.

Ciao//

Johan

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Skönt nu vet jag att du är på plats. I dag har jag på mig mina fina skor jag fick av dig i present!!. Kul att det blev så bra resultat denna vecka med det är du verkligen värd. Ha nu enbra vecka och kör försiktigt . Kram mamsi

Kommentera

