slitage deluxe….

Publicerat: 16/05/2011 i Uncategorized

Fan vad sliten man kan vara bara av att köra bil och fokusera på affärerna.  Suttit i bilen och tänkt eller varit i möten stora delar utav dagen, och inte gjort något direkt fysiskt aktivt… men endå är jag het slut. Hjärnan käkar upp mig helt enkelt ;) ha ha..

2 dagar, 155 mil bil har det blivit och imorrn blir det väll ytterliggare 80 cirka och ett par möten. Så är det att vara säljare och ha ett stort ansvarsområde ibland!

Sitter på något slottspark hotell uppe på en kulle utanför Koblenz och kollar mailen och jobbar lite. Känner man mig väl så vet man att kostymen åkt av jävligt kvickt och att mjukisbrallorna och en basket t-shirt modell större sitter på! Älskar o chilla asså! :D

Regnar utav sjutton ute, så det blir ingen promenad idag verkar det som då regnstället inte direkt hitta sig ner i weekendbagen denna gång… De som har läst lite om VLCD vet ju dock att det är kosten som är det viktiga i början… så jag får väll se det positivt trots allt och hålla huvudet högt. Fortfarande inte fuskat en enda gång, så jag är faktiskt stolt såhär 16 dagar in i satsningen!

Tror att dagens möten gick ganska vettigt trots allt och jag har fått lite klarhet i vissa frågor och åttaganden. Så ikväll kommer man nog sova gott. Kan bli att bränna av en film på ipaden innan det är sängdags senare.

Vill åter igen tacka alla mina grymma vänner och bekanta som varje dag stöttar mig och pushar mig mot nya höjder!!! Ni är minst lika grymma som mig, och håller mig verkligen levande just nu!!! :)

Nedan bjuder jag på ett par bilder från Västra Hamnen i Malmö och på en vettig kärra som stod bakom min här precis på parkeringen!

Kommentera

