Invägning 3 – let’s start getting serious!!!!

Publicerat: 22/05/2011 i Uncategorized

Tjenare, nu har vi nått slutet på en tuff vecka, som har erbjudit mer frestelser än vad jag ens kan tänka mig! Har dock varit sinnesjukt strikt, och jag vet av erfarenhet att är man sinnesjukt strikt så kommer oftast bra resultat! Så till resultatet denna vecka:
Startvikt: 20110502 – 164.9kg
Delvikt 2: 20110515 – 151.4kg
Invägning 3: 20110522 – 147.7kg
Viktminskning vecka 3: -3.7kg
Total viktminskning:  17.2kg

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd, och glad att alla mina vänner har stöttat mig dn här helgen när jag har varitu ute och umgåts med dem trots att jag varit nykter. Det är jävligt svårt detta tycker jag, men nu jäklar ska vi accelerera ytterliggare, mot en toppform!

Ha en göddig dag, för det ska jag ha i solen!
Mvh.
Kaptenen!

kommentarer
  1. Pär skriver:

    Grattis! Riktigt bra jobbat, hoppas att det fortsätter på den inslagna vägen!:)

  2. Syster skriver:

    Bra jobbat! Du är så duktig!! Imponerande:) kram

  3. Jakob skriver:

    Du är grym kompis!

  4. MrX skriver:

    Stort Grattis till sänkningen, ja då menar jag ju inte golfen direkt….Träna mer haha
    Pappa

  5. robban skriver:

    Snyggt

Kommentera

