Sunshine, basketball and Biggie Smalls

Publicerat: 23/05/2011 i Uncategorized

image

Vilken grymt skön kväll måste jag säga!
Det var lite småblåsigt, men annars helt strålande. Har tänkt länge att åka och skjuta lite, men idag på väg ut på promenad kom jag ihåg att min boll låg i bagaget så jag gick till Stadium och fick den pumpad. Väl på baksidan utav Vasahallen så drog jag på lite Biggie och sedan blev det att skjuta och jogga och sprinta lite om vart annat i cirka 2 timmar.
Grym nostalgi, även om jag ej sätter en fjärdedel så många skott längre, och hoppar hälften så högt osv. så är det absolut bland det bästa jag vet att vara på basketplanen!
Rakt igenom en toppenkväll!
Dags för TV, vila och shake :)
Peace

Kommentera

