Dead man walking….

Publicerat: 24/05/2011 i Uncategorized

Fy attans vad trött jag var i morse. Det finns nog inte ens ord att beskriva det kroppsliga missnöje som jag kände när jag släpade mig ur sängen lite småsen runt 05.00 imorse….

Lirade ju som bekant lite basket igår, och även om det inte var hög intensitet hela tiden så är mina arma blekfeta kropp ej van vid sådana tilltag! Men det ska det naturligtvis ändras på. Det går ju lite saktare eftersom mitt låga kcal intag just nu limiterar mina fysiska aktiviteter, men till målet ska vi komma!

Lite stel och göddig gav jag mig ut varje fall och knatade runt straxt över 4km. Känder som jag höll hyffsat tempo för att vara gammal o stel, men så jäklar fort gick det ju inte.

Runkeeper rapporterar:

Distans: 4,34km

Tid: 42.59 min

Min/km: 9:54

Kcal: 381

Sitter och kollar ut genom mitt kontorsfönster och det ser ut att bli ett jäklar väder idag. Nästan svart på himmlen ochb ordentligt med blåst. Kände redan ett par droppar när jag gick in.

Hur som hoppas jag att ni får en bra dag! Erixon ska till Mjölby för att fortsätta planera ett bröllop modell Grande för Herr Furland och framtida Fru Furland ;)

Ha det gött!! Cheers!

Morgonbild:

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Hej grabbhalva,

    Härlig kväll förstår jag, om Du är i Mjölby kan du väl komma hem och hämta lite saker
    Pappa

Kommentera

