YOOOOOOOO!!!!

Publicerat: 25/05/2011 i Uncategorized

Började dagen med en promenad i vanlig ordning. Fett less på att vara sliten på morgonen. Men det är tyvärr livet när man kör en hård diet. Inte direkt så att man har fulla glykogendepåer osv.

Bra tempo idag och bra väder resulterade varje fall i att jag vaknade och att jag fick en bra start på dagen. De senaste dagarna har dieten blivit tyngre och tyngre. Jag tror det är pga. att jag äter extremt lite och har haft lite svårt att hitta bra sömn. Vaknat mycket på nätterna och inte somnat tillräckligt tidigt. Normalt när man ligger så lågt i kcal så behöver man ju naturligtivs mindre aktiva timmar per dygn och mer sömn. Så har inte varit fallet de senaste 2 dagarna.

Fröjdigt med gårdagen var att jag fick saker och ting gjorda varje fall, och att jag hade en trevlig kväll i Mjölby med gott sällskap.

Herr och Fru Eklund har lyckats oerhört med sitt hus! Riktigt trevligt och kul att se att de har fått det så fint hemma och att de trivs så bra!

Efter det så var jag hos min goda vän Jason och diskuterade lite om dieten och träning osv. Eftersom han är definitionen av vältränad och kunnig så är det alltid kul att tjåka lite med honom. Vi konstaterar att vi är på rätt väg och att det inte är ide’ att dra upp på träningen innan jag börjat med vanlig mat. Dessutom är Jason som mig lite mer intresserad än vanligt utav sneakers. Så lite sneaker snack blir det alltid också. Riktigt nice!

Hur som så var gårdagen troligtvis den tuffaste dagen sedan dieten startade, och hitills idag känner jag mig väldigt tömd i kroppen också. Bara att hoppas att det släpper, och tänka på att om 10 dagar så får jag äta min första måltid på nästan 5 veckor :) Skönt litet minibreak och sedan kör vi igen! Den här veckan så dricker ju även G pulver för att täcka upp en helg i katastrofens tecken, för att sedan gå in i ytterliggare en helg i katastrofens tecken. All lycka till dig G dock… du verkar vara bestämd ;) he he

Ha en bra förmiddag så kommer jag med en fröjdig ”kicks of the day” senare.

Ciao!

Nedan morgonbild:

Kommentera

