Äntligen måndag!

Publicerat: 30/05/2011 i Uncategorized

Eftersom jag hade lite att styra hemma med idag så var jag lite sen till kontoret.

Morgonpromenad var jag dock ute på, och det var riktigt soligt och skönt trots blåsten. Gårdagen spenderades med diverse tilltag. Jag promenerade, lira lite basket, tvättade en maskin, bytta blad på innebandyklubborna, var hemma hos Pecka och Michaela och chillade lite på kvällen, och tillslut så somnade jag hemma i sängen!

Inget speciellt roligt att rapportera i övrigt, förutom att jag ska till Tranås GK idag och kolla läget inför bröllopet och sedan blir det att stanna en sväng i Boxholm hos familjen Friberg.

 

Jag önskar er alla en riktigt bra dag!

Ciao!

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Ja dt var en skön morron idag verkligen, första utslag på Motala GK kl05.50 och det blev seger med 19 p på kontor..
    Ha en skön dag så kanse vi ses i kväll
    Pappa

Kommentera

