Wedding season, NBA finals and a whole lot of nothing!!!

Publicerat: 01/06/2011 i Uncategorized

Man kan säga att nattens NBA finaler inte är något som jag bryr mig sådär mycket om. Jag förutspådde att Miami skulle vinna minst 3 ringar under de år som Bosh, James, Wade har kontrakt… och detta kan nog vara den första efter nattens vinst. Dallas spelade dåligt offensivt, och Miami stängde matchen med sitt D. De har de bästa permiter försvararna i världen, och troligtvis det mest atletiska laget på länge…. Blir svårt för Dallas om deras bänk fortsätter spela dåligt!

Har haft sjukt mycket att gära de senaste dagarna, och har helt enkelt inte hunnit blogga och fokusera så mycket på det som jag borde :(  Gårdagen inebar jobb som vanligt, sedan till Mjölby för att kapa barret hos Hanna på  Hon&Han, plocka upp kostymen, ny skjorta, Fixa lite grejer till bröllopet och sedemera en kaffe på stan med förken Hermansson och fröken Moborg som satt och njöt i solen :) En mycket bra dag, om än lite hektisk. Kollapsade i sängen omgående när jag kom hem!

Viktschemat följs strikt och stabilt, och motion finns det mycket av. Imorgon bitti blir det golf, och ett försök att besegra den marokanska piraten från GBG! Efter det blir det lite trevlig lunch på Tranås GK och förberedelser inför den stora dagen på lördag. Grymt laddad då jag tycker att jag och Sofia har roddat ihop ett outstanding schema för en lyckad fest :)

Börjar komma in i det här med dieten och det behövs verkligen ett uppehåll i helgen där man kan njuta lite och samla mod inför den kommande 5-veckors nedförsbacken mot slutet på VLCD fasen. Ha en kanon dag, så hörs vi!!!

MVH,

Kaptenen

 

 

 

kommentarer
  1. Erika Moborg skriver:

    Hej Johan!
    Det var superkul att träffa dig. Det blir fler gånger nu när man hittat ut. Kram på dig å kämpa på

Kommentera

