Hatar telefoner, börjar gilla golf lite smått igen… men hatar verkligen telefoner!!!

Publicerat: 08/06/2011 i Uncategorized

FAN FAN FAN!!!!! Grymt oflyt när jag snubblade förut och tappade telefonen… fan i mig så typiskt mig att jag vet inte ens när jag lyckades behålla en telefon hel i 6 månader senast!!! Schyst display nu asså!!!! Riktigt fröjdig!!!..

Skit samma.. det är bara material, men endå klantigt som vanligt!!

Har spelat 19 hål golf idag. 9 i Flemminge och 10 i Mjölby. Riktigt trevligt och fick även i årets första eagle – aldrig fel!!

Blev ingen morgonpromenad i morse då värmen håller mig vaken sent om kvällarna, men hoppas att jag ska orka mig till Kjell  & Company eller liknande och köpa en.

Kan inte smälta riktigt vilken tilt jag har när det gäller mobilgtelefoner, så ska ta en dusch och hoppas somna i vettig tid.

Dieten går kanon och vi siktar framåt!!!!

 

sov gott//

Kaptenen

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Grymt kul att lira i dag. Fan vilken talang jag är för övrigt! Din eagle var dagens läckraste hur som helst. Hörs i morgon baby.

  2. Tanco skriver:

    Gillar golfpeppen!!!

  3. MrX skriver:

    Förresten glömde att skriva nu att underläöget är -2….Glöm inte hämta biljetterna nu, då du behöver träna

Kommentera

