invägning nummer fem……

Publicerat: 12/06/2011 i Uncategorized

Jag har varit och spelat golf på morgonen så det var ej på helt tömd kropp som jag vägde mig efter varvet. Hade en shake modell större och ett par litet vatten intagna… men hade ej tid att väga mig innan :)

Dagens golf gick på tidigare spår, där jag trodde jag hittat känslan, men fortfarande fummlar i mörkret… Järnen slås oftast bra upp till 4an, och sedan slår det häxx i klubborna…. men det vänder nog så småningom!!

Så till resultatet efter 3 dagar med ordentlig föda, sprit och annat gott förra veckan så hade jag inga större förväntningar, dock har jag varit sjukt strikt…. så resultatet:

Startvikt: 20110502 – 164.9kg

Delvikt 2: 20110515 – 151.4kg

Delvikt 3: 20110522 – 147.7kg

Delvikt 4: 20110529- 145.0kg

Invägning 5: 20110612: 142.5kg

Viktminskning vecka 5&6: -2.5kg
Total viktminskning:  22.4kg

En helt okej period där jag känner att midjan och måtten börjar stramas åt. Vi ska göra nya mätningar först efter vecka 10, så det blir mkt. intressant!!!

Är sjukt strikt och känner faktiskt att en gnutta karaktär börjar infinna sig i min blekfeta kropp!!! :)

Dags för tvätt, dusch och cleanup och sedan blir det lekparken med Pecka &Vera!

Catch you on the flip side!

Da Captain

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Grattis till det bra resultatet. Jag är inne och jobbar lite och i morgon drar jag till Malmö.

  2. tarmen skriver:

    bra jobbat tunnis!

Kommentera

