Old School Vs. New School…

Publicerat: 14/06/2011 i Uncategorized

Kan säga att jag väntade mig inte att Dallas skulle vinna årets finaler utav NBA slutspelet. Jag trodde faktiskt att Lebron och D Wayde skulle ta över i finalerna. Skönt att se Dallas vinna dock eftersom jag framförallt tycker att Jason Kidd har förtjänat denna ringen efter att ha varit en utav ligans bästa pointguards i 15 år.

Nedan ser ni hans bästa skor som han rockat genom karriären:

http://www.nicekicks.com/2011/06/what-the-kidd-did-the-best-kicks-worn-by-jason-kidd/

Mina favoriter är helt klart hans Jordan XIII PE’s och Nike Zoom Flight 95 (en till retro tack!!!!)

På tal om Jordan XIII så var det en gänglig tysk som hade dem på sig när han var rookie i ligan också, och även när han spelade i Tyskland!!! (schyst stil Dirk!!!)

http://www.nicekicks.com/2011/06/footwear-flashback-dirk-rocks-og-air-jordan-13/

Får väll se om jag bjuder på en kicks of the day på lunchrasten. Idag är det nämligen sneakers på =D

Ciao!

 

 

 

Kommentera

