Friday… me like!!!

Publicerat: 17/06/2011 i Uncategorized

Äntligen sköna fredag!!

Sitter ju alltid o laddar Torsdag kvällarna för att få den härliga fredags känslan. Helgen spenderas på resande fot, och ska besöka diverse vänner. Nästa vecka börjar jag även den med lite arbetsrelaterade resor, så nästa invägning kan ej ske förän tisdag morgon. Jag hoppas bloggens läsare har överseende med det, och kan hålla sig ;)

I dag/ igår eftermiddag har jag spenderat stor del utav mitt inre hat mot DPD logistics/Posten och diverse andra leverantörer då det för ett tag verkade som att de hade slarvat bort min senaste skosändning från England. Detta hade ju mer eller mindre varit en synd värd att stens till döds för, så det var en jävla tur att de hittade mitt lilla paket!!! Nu slipper jag använda både baseballträ och ilska mot dem inom den närmsta framtiden!!! Kommer lite bilder i bloggen när de nya godbitarna är öppnade och klara. Om bara sneakersnstuff nu levererar som det sig bör så kan dagen bli helt jävla perfekt!!!!

Igår kväll säg jag mina vänner representerandes Turabdin FC besegra Kisa BK, och det var riktigt fröjdigt uppe på kungshöga igårkväll! Fint väder, fin fotboll och spelare med attityd i bästa Serie – A klass!! ill Capitano –  Thell,  Victor – Sliskovisch (jävligt ryssig frilla!!!), Sibbe Silverdojjan samt ”jätte – tutten med mes-knän” (G såklart) representerar klubben på ett strålande sätt! Vaxkonsumtionen attidityden samt fashion tipsen är lika givna under både träningar och matcher som Sliskens vardagsfyllor!!! Det blir mycket attityd med andra ord!!!

Hur som spelades det vacker fotboll, och 2-0 var riktigt fröjdigt!!! Stor eloge till hela laget!

Ja ja.. nog tjötat om fotboll!! avslutar med ett par skor som jag fan skulle kunna betala 5000sek för i princip:

http://sneakernews.com/2011/06/15/nike-sb-dunk-low-entourage/

 

Bästa serien någonsin, och Turtle är bara för jävla fröjdig snubbe!!! – Håll utkik efter dem i avsnitt 1 nästa säsong :)

Ha en fröjdig fredag alla!!! //

Kaptenen

Kommentera

