Fröjdens Alabama!!

Publicerat: 21/06/2011 i Uncategorized

Tjenare kids!!

Var som sagt invägning idag, som var något försenad pga. vissa bestyr som ni tidigare läst om under helgen. Nu är jag dock back on track, och tro inte för en sekund att jag har slarvat med dieten. Jag känner mig själv och stannade hemma från utgång i lördags så att jag inte skulle ställas i svårare situationer än jag förmår att klara av!!

Man kan väll säga att vågen svarade på ett positivt sätt….. Är ni med på en stjärnsmäll?!?!?!

Scrolla ner för dagens resultat……

Startvikt: 20110502 – 164.9kg

Delvikt 2: 20110515 – 151.4kg

Delvikt 3: 20110522 – 147.7kg

Delvikt 4: 20110529 – 145.0kg

Delvikt 5: 20110612: – 142.5kg

Invägning 6: 20110621: 137.6kg
Viktminskning: 4,9kg

Total viktminskning:  27.3kg!!!!

Känns verkligen bra att jag har tömt kroppen på det som man drog på sig innan, under och efter bröllopet. Nu är vi åter igen tillbaks i fas, och vi har motivation så att det sprudlar om det!!! Första gången idag som jag verkligen känner mig stolt och på riktigt inser att jag kanske kommer klara mer än 30kg på de 10 veckorna som jag hade planerat. Mår helt okej, kämpar på, och är striktare än G och Noppe ens är i sina drömmar =D

Nu är det dags för en något försenad (översnoozad) Erixon att göra affärer!!

 

Ha det kanon!! //

Kaptenen

kommentarer
  1. Pär skriver:

    Stort grattis! Jävligt skön läsning och ännu bättre när det går bra för dig :)

  2. G skriver:

    Grymt jobbat kompis. Dock om du hade varit lika strikt som mig skulle du nog gått ner ytterligare något kilo =)

  3. Syster skriver:

    Grymt duktig du är!! Blir så glad:) kram

  4. Ägaren av bloggen skriver:

    Sjukt imponerad!!!

  5. MrX skriver:

    Farsan kan bara sälla sig till gratulanterna

Kommentera

