Klippan, Lund, Malmö, Köpenhamn, Ringsted, Linköping, Kisa……

Publicerat: 29/06/2011 i Uncategorized

Rubriken berättar hur mina två senaste dagar har sett ut. Varit ganska stressigt, men endå precis så som jag vill ha det!!!

Dock blir bloggen tyvärr lite lidande!

Gillar ju att jobba och framförallt att träffa kunder och diskutera nuvarande och framtida affärer. Har även hunnit med ett doktorbesök och att handla lite nya skor i vanlig ordning!

Jag har ju de senaste 8 veckorna tappat 29.4 kilo och det sliter ju lite på kroppen, men i det stora hela så sliter det bra mycket mer på psyket. Därför unnade jag mig 2 glas rose’ och lite skönt uteserveringshäng i Malmö i måndags. Psykiskt känns det nu lite lättare och jag är tokladdad inför de kommande 2 veckorna. Humöret på topp, vädret på topp, grym support så kan saker och ting inte gå fel!!! Bara att ladda mot att spräcka 30 kg’s barriären i veckan och sedan se fram mot att pressa sig mot 35 kg’s gränsen :) NKV NKV!!!!

I helgen efter invägningen så byggde jag om mitt sovrum. Köpte 2 nya jättegarderober för att få plats för min konstant växande flora utav skjortor och pikeer, samt två byråar och en hylla så att det skulle se bra ut. Dyrt, tidskrävande, men jävligt snyggt och praktiskt. Även köket fick en makeover, och i Måndags så hämtades nya bokhyllor för att expandera min hylla i hallen för skorna. Över lag tror jag det kommer bli totally awesome!!!!! Är smockfullt i mina hyllor så som det är idag, så en rejäl expandering var nödvändig :) Bara att hoppas att det blir bra!

Dieten flyter på så pass bra nu att jag behöver egentligen inte skriva så mycket om den. Det är tungt på kvällarna, ibland på jobbet och när man umgås med folk som äter/dricker… men annars känns det helt okej!! Bara att trampa på neråt!!!

Får se om vi hörs senare, har ett bar boxfresh på fötterna, så de kanske kräver en närmare introduktion ;)

Ha en bra dag!

Mvh,

Kaptenen!!

 

 

 

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Och jag som trodde att det bara var morsan som var köpgalen i familjen

  2. Mamma skriver:

    Det är bara att hålla med föregående talare det är bara att titta i farsans garderob så ser vi sanningen och hur kom jag med in i bilden förresten . Kul att det blir fint hos dig kanske vi ska städa till helgen?

Kommentera

