TGIF, Konstigt väder, möbler o annat skit!

Publicerat: 01/07/2011 i Uncategorized

Vilka dagar!!

Full fart på jobbet – det är högsäsong i vissa branscher, och annars så är det bara att jaga tonage som vanligt!!! Bara att köra in i kaklet!! roligt, motiverande och samtidigt en stor utmaning!

Var det gäller dieten så trummar jag på i rasande tempo. Jag har en oerhört bra vecka bakom mig och jag ser fram mot Torsdag den 8e, då den sista invägningen innan min 1 veckas break tar plats. Den sista invägningen blir lite utdragen eftersom jag tycker det känns fel att väga mig med bara 4 dagars mellanrum. Det ger också lite extra motivation för att pressa hårdare mot Toresdag!!! Motivation, form och humör är på topp, så det är bara att fortsätta köra hårt och vara hänsynslös mot kroppen! Hjärnan ska vinna!!

De senaste dagarna har jag jobbat ganska hårt med min lägenhet för att skapa lite garderobsplats, samt plats för mina skor. Stort tack till Noppe och Chexxet som har hjälpt mig och burit och monterat skiten! Resultatet är att skohyllan nu är expanderad till ett 4.8 meter långt och 2.36 meter högt underverk!!! Passade även på att byta en annan hylla i hallen för att matcha skohyllan. Där har jag även ramat in lite fröjdiga kort på familjen =) Har även bytt ut alla möbler förutom sängen i sovrummet och expanderat med en stor garderob för att kunna få bättre kontroll på Skjortor och Piké tröjor :) Riktigt nöjd faktiskt! Känns alltid slös att lägga cash på möbler, speciellt i en hyresrätt… men wtf… pimpin aint easy, but necessary!!!

I helgen har man ett öppet schema förutom att jag ska vara hundvakt åt Alfons, Klotet och Nemo på Söndag. Ingen fröjd direkt, men får väll bli serie och film marathon eller något liknande!! Har även smygande planer om ett besök hos Herr och Fru Furland nere vid Sommens strand… men vi får väll se vad vädret säger! Lite scooter och bad hade ju varit nice annars!

Jag önskar er en skön fredag, och hoppas att ni njuter av helgen! Avslutar med två sköna bilder:

Lunch häng på Paul’s terrass:

 

Sommen är spegelblank!

Kommentera

