Klotet, alfons och Nemo…. + annat skit! :)

Publicerat: 03/07/2011 i Uncategorized

Sitter hemma hos Mor och Far och är hundvakt åt de två lataste hundarna i världen + monstret! Riktigt softa har de varit dock, och snart blir det ut på en promenad :)

Helgen har varit jävligt lugn. Fått klart allt i lägenheten och bara softat resten. Varit lugnt och behagligt, och jag har fått ganska bra med sömn vilket jag behövde! Sovit kass i veckan som varit. Igår kväll var jag på  besök hos Pecka och Micha, och även Tina var där en sväng. Riktigt soft häng i soffan med ett glas vatten som dryck! Alltid trevligt med bra sällskap. Som jag tidigare nämnt i bloggen så blir det ingen invägning förän Torsdag morgon. Det är båda positivt och negativt då jag är nyfiken, men endå behöver motivationen att pressa vidare mot Torsdag morgon, och sista invägningen på VLCD dieten och de första 10 veckorna på mitt nya liv. Sedan tar vi en veckas semester och unnar oss lite ”vanligt” liv, innan vi kör 10 stenhårda veckor till som första steg.

Hur som har veckan varit bra, och även oerhört strikt, så jag är egentligen inte orolig alls. Dock är det ju lite så att man väntar sig ju nästan ett bakslag någon vecka. Kroppen fungerar ju trots allt väldigt konstigt ibland :) Göddigt är varje fall Golfkanalen, ESPN och att surfa runt lite nu :) livsfarligt med nätet dock eftersom de flesta företag har sina reor nu :P

Ha en god dag!

Avslutar med ett par bilder på monstrena :P

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Roligt att Du tycker det är skönt att softa tillsammans med vovvisarna hemma i lägenheten

    Ha det gött

Kommentera

