krispigt!!

Publicerat: 05/07/2011 i Uncategorized

Känner mig riktigt krispig! Känner mig motiverad att trycka ur det sista ur kroppen tills Torsdag morgon!!! Känner mig redo för Amsterdam!!! Känner mig redo för Loftahammar, Västervik och en veckas semester!!!! Känner mig sjukt redo för att ta mitt liv till nästa platå och snart avslöja upplägget osv efter min veckas semester. Vet att jag kommer gå upp ett par kilo under semester veckan, och framförallt binda mycket vatten, men det får det vara värt. Allt görs enligt en större plan :)

Att man känner sig sliten och trött är ju inget nytt, och när träningen drar igång på allvar vecka 29 så kommer ju kroppen inte vara så lycklig heller, men det är ju så att den vänjer sig!!!

Hur som finns motivationen, jag har en grym grupp vänner som supportar mig, och jag är sjukt laddad inför invägningen och mätningen på Torsdag. Första 10 veckorna är klara då, och jag har kommit en liten bit på vägen :)

Jag behöver dock erat stöd, jag vet att jag bloggat lite dåligt på sistonde, men det händer inte speciellt mycket i mitt mkt monotoma och tråkiga liv!!! Jag kämpar bara på och att synda finns inte för mig so0m vanligt!!! Det måste vara strikt och bra!!!

Hoppas jag har ert stöd i framtiden, och att allt är bra med er läsare också idag!!!???

HA DET KANON!!!!!!!!

 

När jag var hos Morsan o Farsan i helgen trodde jag för en stund att far min hade köpt var sin sommarbil till mig och syrran..men så var tydligen inte fallet…..

 

 

 

kommentarer
  1. Syster skriver:

    Du är värd en skön vecka semester!! Självklart peppar vi dig efter oxå! Kan väl gissa att alla vill hjälpa dig som är dina vänner & självklart familj :) Du har ju varit så duktig dessa veckor & bättre blir de!! Kram

  2. Martina Eklund skriver:

    Du är sjukt duktig! Njut nu av din semester, det är du värd! Ses vi 21/7? Kram

  3. MrX skriver:

    Härligt grabbhalva, som vanligt stöttar vi Dig helt…men var det inte så att du skulle försörja mig som golfproffs och inte jag som bilköpare….haha

  4. robban skriver:

    Den orange e min

Kommentera

