Same shit, different day ;)

Publicerat: 20/07/2011 i Uncategorized

Tjeeeeenare!

Riktigt kass sömn inatt igen. Varför vet i fasen, för jag gick och la mig vid 22.30 och kände mig trött, men inte att jag kunde sova + jag vaknade massor utav gånger. Bara att hoppas på bättre resultat inatt :)

I övrigt var min dag mycket bra. Jag jobbade effektivt, fick med mig lite nyttig mat hem från Hemköp och avverkade cirka 9km runt stångån med omnejd på kvällen!

Riktigt skönt promenadväder igen, även om det kunde varit lite varmare. Svensk sommar är ju dock inte känt för att leverera, så man ska ju knappast vänta sig underverk :)

Vad det gäller maten så lagades igårkväll kycklingfärs 5% med mycket kryddor för att ge en lite kebabaktig smak, och till det blev det en stor sallad på tomat, gurka, salladsblad, rödlök, fetaost 10%, salt & peppar och fettfri Italiensk dressing. En riktigt bra sammansatt måltid som jag dessutom hade stora problem med att få ner pga av dess storlek. Dock var jag tvungen att få i mig mer proteiner än tidigare under dagen, så var bara att äta på. Lite för högt kolhydrat intag över dagen sett, (mycket pga. brödintaget på lunchen) men jag är jättenöjd med dagen som helhet. Räknar man med att jag bränner mer nu på de längre promenaderna så bör jag ligga nästan på samma kcal balans (+800) i slutet utav dagen som under VLCD dieten.

Avslutar med lite bilder (hata mobilkameran):

Vera göddar med en glasspinne

 Mat!!!

20110719

Boxfresh: Jordan VII – Bordeaux

Ha en bra dag!!

Kommentera

