A Groove….

Publicerat: 21/07/2011 i Uncategorized

MORRN!!!

Nu börjar vardagen ta fart igen, och det känns faktiskt ganska skönt efter en hädisk veckas semester. Kan leve länge på den, eftersom jag sällan har haft så roligt under en vecka i hela mitt liv!! Tack alla sköna vänner!!!

Gårdagen paserade i vänsterfilen med plattan i mattan, och så speciellt mycket annat än jobb, träna och äta fick jag ej gjort… Men det är ju det som är syftet med den nya livsstilen att veckorna ska ha stort fokus på just det :)

Blev ett bra träningspass igår på Feelgood i LKPG. Startade med 10 min uppvärmning i form av promenade med lut på löpbandet. Sedan körde jag 10x intervaller där jag varvade 1min löpning med 1min gång. 20 min senare var jag slut… hade hoppats på att orka i 30 min.. men får öka nästa gång! Har svårt att springa längre sträcker, men just intervaller gillar jag då man får upp flåset och endå kör högintensivt!! Avslutade med mage och bål 7 set /max.

Belöning kom efter passet i form utav grym mjölksyra och göddig känsla i kroppen, men även genom en bättre måltid.

Grillad kyckling som legat till sig i Garlic och Jalapeno Marinad….. Till det serverades det en sallad utav: Rödlök, gurka, tomat, rädisor, salladsmix, balsamvinäger och ilivolja + salt och peppar…. = MAGISKT fint!!! Kycklingen var riktigt galet god. Älskar när man verkligen kan njuta utav vardagen.

Idag började jag dagen med en promenad runt stångån. Blev bara 5.5 km då benen var riktigt ömma från gårdagen. Ikväll vankas det middag hos familjen Furland vid Sommen, så fick bli lite tidig motion.

Avslutar med lite bilder i vanlig ordning:

Närbild på middagen :)

MUMS!!!

Bild från ett regnigt och småtråkigt LKPG imorse

Breakdown från igår

Ha det gott nu!!

// Kaptenen!

kommentarer
  1. MrX skriver:

    Ser så djävla gott ut, varför blir man aldrig bjuden?? Ha det gott i Sommen

  2. Johan Erixon skriver:

    Maten var helt outstanding. Riktigt kul när man för till kycklingen sådär så den nästan smälter i munnen :)
    Du blir aldrig bjuden för att du aldrig har tid eller e hemma! ha ha… jag blir heller aldrig bjuden ju, så jag menar det jämnar ju ut sig! Sist fick jag både köpa och betala maten, samt grilla och laga hemma hos Mamma =)

Kommentera

