Regn, regn och åter regn…

Publicerat: 22/07/2011 i Uncategorized

Tjena!

Vilken grymt bra sommar vi har! Glädjs verkligen med G och alla andra sköna som har semester i Sverige just nu :)

För egen del så njuter jag utav jobbet, och kör för fullt! Det är högsäsong i servett branschen och jag har ett flertal kunder inom segmentet så det är bara att köra på!

Igår var det en underbar dag för egen del, då jag hade nöjet att ansluta i Asapanäs för en god middag med Familjen Eklund, Familjen Furland och Sofia och Claes!

Det var god mat, mycket skratt och även en hel del lek med lilla Melker på schemat! En riktig toppenkväll! Blev även en del bad i sommen vilket kanske inte var det varmaste jag gjort, men man vaknade definitivt till liv efter det :)

En toppendag med toppenmat och trevligt sällskap! Det tackar man adlrig ner till. Dessutom han jag ju med min promenad på morgonen, så det var ju fint även det!

Maten var för övrigt räksoppa på egen fond med smördegskupa och sedan ungnsbakad lax med färsk potatisallad. Riktigt smarrigt!

Då inga bilder togs vid sjön så avslutar jag dagens första inlägg med en överblick på vad jag stoppade i mig igår. För mkt kcal, för mkt kolhydrater… men inget som kommer störa veckoresultatet i slutet =D

Ha en kanondag!!!

MVH,

Kaptenen!!!

Kommentera

