kicks of the day….

Publicerat: 25/07/2011 i Uncategorized

Eddie Cruz x Nike Dunk High Supreme West – Team Red – Metallic Gold

Eddie Cruz är en utav ägarna av butiken UNDFTD i LA, som är ett utav världens absoluta sneaker meckan. Här fick han chansen att designa 2 par Nike Dunk high för  Nike’s East vs West Rivals Pack (visade en ”East” modell förra veckan). Ett utav paren är dessa skönheter i USC Trojan’s färger (College i LA). Det andra paret som jag också försökte hitta när jag var i USA är i LA Dodgers blå och vita färger.

Ett par utav mina absoluta favoriter, och jag har även använt dem en hel del. De går att använda även i väta, eftersom det är en mörk färg utan detaljer i vitt. Det enda som man behöver göra är att byta skosnören, som ni kanske ser är det dags för det snart!

För fler bilder och info se: http://sneakernews.com/2009/10/20/eddie-cruz-x-nike-dunk-high-supreme-west-team-red-metallic-gold/

CHEERS!!! //

Kaptenen!

kommentarer
  1. G skriver:

    Görriga. Väntar bara med spänning på när limited edition Star Wars-pjukken kommer upp som kicks of the day.

  2. MrX skriver:

    Ha en skön och fin vecka nu Johan, för ikväll åker mamsen och jag till Spanien och vi skall försöka hålla igen och bara dricka nyttiga saker och äta lite med..Vi ses under nästa vecka och då kanske det kan bli en tidig golfrunda

  3. MrX skriver:

    Det klarar du säkert så bra själv, men jag gör väl det åxå då

Kommentera

