Working man!!!

Publicerat: 26/07/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Såhär en Tisdag morgon där man ställde klockan på 4.45 och inte kom ur sängen förän klockan 6 kan man väll inte vara mer än trött! =)

Sitter nu på kontoret och känner att jag är ganska sliten och att jag snart måste börja sova bättre igen. Men det kommer i våger och bara att hoppas att det släpper snart! Ingen störra fara dock då jag under ett par års tid sov extremt lite, och således är van/har mina tricks för att köra på i vanlig takt.

Hur såg då gårdagen ut kanske ni undrar som följer min blogg. Jo det är så att jag åkte lite tidigare från jobbet för att ta vara på det otroligt fina vädret som vi hade blivit välsignade med. Väl hemma så la jag 700 gramkalkonbröst i marinad, och tog på mig lite träningskläder och gav mig iväg. Jag hade först tänkt köra intervaller för andra dagen i rad, men varken ork eller styrka i benen fanns, så målet var att knalla en riktig långpromenad. Igår fick åter igen Runkeeper följa med efter ett par veckors frånvaro, och programmet rapporterar följande:

Distans: 11,19km

Tid totalt: 1:41:20

Min/km snitt: 9:04

Kalorier brända: 913

Vädret var kanonbra och även om jag var rejält seg i benen på slutet så gick det hyffsat bra att pinna på. Skam den som ger sig!

Väl hemma så blev det dusch och in med kalkonen i ugnen. Efter att ha avnjutit lite kalkon med sallad så förflyttade jag mig till soffan för att beta av säsongspremiären av säsong 8 på min favoritserie Entourage…. Ett sådär första avsnitt, men endå klart bättre än det mesta man kan hitta på TV i underhållningsväg!

Avslutat med ett kort på gårdagens mat och kostöversikt, och önskar er en toppendag!!

Kommentera

