Another day – another dollar!!!

Publicerat: 28/07/2011 i Uncategorized

Oj oj oj…. det är inte nådigt segt att vakna ibland alltså….

Var i Mjölby igår och kom hem lite senare än beräknat, sedan var jag tvungen och fixa lite så det blev nog inte sängen förän vid 23 nånting. Det håller inte när man går upp 4.45 varje morgon :S

Hur som haver so fortsätter veckan i ett bra tempo. Jag försöker pinna på och aktivera mig lite varje dag. Igår var det en långpromenad med hundarna på runt 5km och sedan 2 matcher basket på Vasaskolan på kvällen. 1 vinst och 1 förlust blev det :) tror jag var lite för givmild med handicapet i sista matchen!

Maten igår var helt klart ganska positiv, det enda som jag tycker är svårt är när jag är borta och ej har något nyttigare alternativ än de färdigsåser som finns. Då blir det att man tar lite Bea på sidan eller någon dressing som ej är speciellt bra. Grill hemma hos mor och far (som är i Spanien på semester) till mig och syster blev mycket lyckat! Igår blev det en liten klick beasås och uppskattningsvis kan den max väga 40 gram, då en burk är 250, men det blir sjukt mycket kalorier i slutändan. Dock måste jag säga att jag höll mig på en vettig kalorinivå trots det, och hade jag skippat såsen hade det varit en riktigt optimal dag. Så det är bara att ta med sig till nästa gång :)

Nedan gårdagens kost:

I övrigt så hade jag varje fall en toppendag! Det är skönt med fint väder, kunna umgås med sina vänner och se familjen på en och samma dag. Hundarna och jag hade en trevlig promenad trots att jag blev myggbiten ett gäng gånger ute i skogen! Idag verkar det kunna bli Innebandy på BT, eller så blir det ett bättre pass intervaller på gymmet! Kan bli ruskigt nice det här framöver!! Kom igen nu alla läsare!!!

NKV!!!!!!!!!

Avslutar med lite fler bilder från gårdagen:

Lite nya godsaker =)

Godsaker på grillen!

Entrecôte på väg!

Ha det gott nu!! //

Kaptenen!!

Kommentera

