TGIF!

Publicerat: 29/07/2011 i Uncategorized

Fy faaaaaan vad skönt att det är fredag!!! Ska bli så göddigt och bara chilla, grilla och vara allmänt fröjdig!!! Jag älskart!!!

Morsan och farsan e ju på semester också som sagt, så har lovat att vara lite hundvakt i helgen också. Men det går nog fint det, de små liven e ju snälla oftast :)

Man klagar oftast för mycket, men jag har trots att jag ej tagit speciellt mycket semester haft en helt underbar sommar. Riktigt roligt, och så ska den fortsätta!! Toppar lite med en långweekend i London sista helgen i Aug.

Igår var det lite träning, lite Mjölby häng och en fika i Boxholm som stod på schemat. En riktigt bra dag kostmässigt också, och det känns som att vi kommit in i det bra. Håller jag det här tempot så är det omöjligt för mig att inte gå ner och kunna hålla en bra livsstil. Jag äter mig mätt, äter gott oftast och håller kcal antalet nere. Känns bra hitills!!

Bjuder på en sammanställning över gårdagens kost nedan, och önskar alla läsare en härlig fredag!!

 

MVH//

Kaptenen!

kommentarer
  1. Pär skriver:

    Hoppas du får en grym helg!

Kommentera

