Days go by in a hurry

Publicerat: 02/08/2011 i Uncategorized

Dagarna går fort, jag har roligt, och även om jag är lite sliten så mår jag bra :)

Känner mig lite sliten i kroppen och kanske behöver lite mer sömn än vad jag har fått i veckan. Annars är det bara dieten som sätter sina spår oavsett sömnen! Har varit sjukt sliten under diet tidigare, men som vi alla vet är det ju värt det i slutändan!

Gårdagen var en stor blandning utav aktiviteter. Var sjukt trött när jag kom hem och tänkte eventuellt ta en liten nap, men jag gav mig bort till Vasahallen istället och lirade lite basket i dryga 45 min. Efter det blev det 4.5 km promenad i solen och sedan lite käk. När jag hade käkat drog jag upp till Linköpings Golfklubb och slog lite på rangen med min kusin. På väg hem hörde Pecka av sig, och det blev ett besök i Tannefors slussar med efterföljande pilsner hos mig för grabbarna. Erixon strikt som vanligt drack vatten :)

Över lag en riktigt fin dag som innehöll mycket roligt. Man ska fan inte klaga när dagarna e sådär fröjdiga!!! Idag blir det möten mest hela dagen på kontoret, så vi får se om jag hinner skriva något mer. Kvällen är ännu ganska ostrukturerad, så beroende på väder, ork och slitage nivå så anpassar vi träningen efter det.

Ha det bra nu kids!

Avslutar med samamnställningen av gårdagens mat, och en bild på middagen:

Kommentera

