koma, slitage och annat roligt!

Publicerat: 03/08/2011 i Uncategorized

Fy fasen vilken koma jag hamnade i igår… skulle dra ett 30 minuters räv på soffan… men när jag vaknade var klockan 23 typ… blev inga intervaller där du… utan istället till sängen och sova resten av natten. Inte helt fel med 10 timmar sömn mitt i veckan, men det känns ju aningen ovant :)

Hur som haver vaknade jag och drog en schyst frulle. Tog en tidig avfärd till jobbet så att jag kan få undan lite skit och komma iväg tidigt! Gått igenom mailboxen efter gårdagens möten och stämmt av så att allt ska vara OK!

Blev ju inga kicks of the day igår eftersom jag  hade möten och massa annat och således ej hjade sneakers på mig! Men idag ska vi nog kunna bränna av ett par som ni aldrig har sett tidigare! En rolig detalj är att besökarna också var nere på hälften… så vet ej om det är positivt eller negativt.. men folk gillar skorna tydligen, bara hoppas att de läser om det andra också :)

Maten igår var sådär. Var på restaurang och käkade det som fanns. Valet stod mellan korvstroganoff och ris eller Rödspätta med Potatis och remoulad. Blev fisk då den både var färsk och välsmakande, men istället för sås och potatis blev det en stor tallrik sallad från buffé bordet! Big Ups till mig som visar karaktär!

I övrigt känns det lite slös och ha sovit bort en solig kväll, men jag kände redan när jag åkte hem igår att kroppen var helt slut. Så det var skönt att jag fick sova ordentligt varje fall.

Ikväll blir det således intervaller och även avsnitt 2 ev säsong 8 på Entourage om jag orkar vara vaken!

Bjuder på gårdagens sammanställning av kosten nedan, så hörs vi senare!

 

Ha det bra! //

Kaptenen!

Kommentera

