2,5 km kan ibland kännas som en evighet :)

Publicerat: 04/08/2011 i Uncategorized

Ja fy fasen vad trött jag var igår efter att sprungit den första 2,5 km’s rundan i hela mitt liv utan att stanna…. Helt ledlös och stel, en fet klump slem i halsen, men endå så jävla lycklig!!!

Att springa spåret har varit min stora skräck sedan jag var liten, och jag har alltid sett det som en omöjlig sak. Med den inställningen var man ju även dömd att misslyckas. Efter ett skönt tugg med Noppe igår där han var övertygad att om man bara bestämmer sig så klarar man detta så gav jag mig fan på att jag springer tills jag ramlar eller klarar 2,5 km. Slapp att ramla och korsade 2.5 km efter 16.20!

I övrigt var dagen ganska så soft. Dock är det sjukt mycket på jobbet nu, vilket är bra på sitt sätt, men inte så gött när jag är helt ensam!

Efter jobbet var jag och kollade lite på hus med familjen, och sedan var det hem för att ge mig ut och springa efter en liten challenge från Noppe och jag klarade ju den varje fall, om än på dålig tid :)

Man får tacka för all pepp! Alla läsare och vänner är ovärderliga i detta ”projekt”!!!! (30 kommentarer och 45 likes på Facebook!!!)

När jag kom hem kollade jag senaste avsnittet Top Gear, och sedan somnade jag gott!

Nedan gårdagens måltider (ganska jädra nära 1200kcal också!):

Ha en bra dag!!!

MVH//

Kaptenen!

kommentarer
  1. Syster skriver:

    Fortfarande imponerad!!! Du är så duktig!!! Ha en bra dag! Kran

  2. Thobias skriver:

    sjukt Impad av dej. O vem bryr sig om tiden det handlar ju om att ta sig runt på sin tid o din tid kommer bara bli bättre o bättre. Skulle nog behöva ha dej som mental coach så jag med kommer ut i spåret någon gång.

  3. Bea chrawall skriver:

    Kolla på hus igen! Va dom flyttar ;) Bea

  4. MrX skriver:

    grattis till det fina löpresultatet, och roligt att titta på hus eller hur ;)

Kommentera

