Invägning 2-fas 2….

Publicerat: 07/08/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Veckan har varit bra med en schyst grillfest som avslutning på fredagen. Åt gott som tusan, och då blir det lite mer kalorier, jag ville dock försöka äta lite hyffsat nyttig mat, även om det blev bra mycket mer än vanligt pga. att det var 3-rätters meny :) Hamnade dock runt BMR’n så det är ju positivt även om man har en dag utav det syndigare slaget. Det betyder ju att man varje fall inte får upp något!

Igår var det heldag med Herr. Martini på schemat. Känns som det var alldeles för länge sedan, så det var riktigt gött. Blev avfärd till Boxholm runt klockan 9.30 och sedan blev det 4×9 hål på Flemminga golf. Mellan varven fick vi i oss lite mat på Torget i Boxholm. Spelet kan jag inget annat än klaga på, och jag vet inte ens hur man kan bli såhär dålig, men motionen och välmåendet var det inget fel på. Efter golfen blev det färd ett dopp i skogssjön och sedan åkte vi till min lgh i LKPG där käk och film väntade. Såg senaste You Got Served dans filmen och senaste Statham rullen –  Blitz. Båda var lätta och helt okej vad det gäller sevärdhet.

Ja ja, nu har ni fått höra vad jag har gjort i helgen, så nu bjuder jag på dagens resultat:

Mål fas 2 (10 veckor): Max 125 kg

Startvikt – fas 2: 138.6

Invägning 1 – fas 2: 136.4

Invägning 2– fas 2: 135.4

Viktminskning: 1 kg

Man kan väll säga att jag kanske hade hoppats på lite bättre resultat pga hur hårt jag har slitit i veckan, men så länge jag vet själv hur hårt jag sliter, och räknar ihop alla kalorier så ser jag ju vad jag har gjort och inte gjort varje fall! Men nu ska vi klara av söndagens bestyr och ta mig mot Mjölby för att beta av en soft agenda :)

Nu är det bara att köra vidare mot nästa vecka. Kommer bli lite tufft pga. bröllop på Lördag, men det ska vi nog kunna ta och lösa. Invägningen kommer dock ske på måndag istället för söndag eftersom jag kommer spendera helgen i Stockholm! 8 Veckor kvar, 10 KG att kapa…. nu jäklar kommer det bli tufft!!

Avslutar med att bifoga in fredag och lördags matintag:

 

 

 

Ha en bra dag!! //

Kaptenen!

Kommentera

