And so it begins… week 3!

Publicerat: 08/08/2011 i Uncategorized

God morgon!!

Här sitter man då åter igen på kontoret och ska avverka en vecka framför skärmarna. Inga resor planerade för veckan, utan bara köra på! Försäljningen ska alltid öka, så det finns alltid att göra :)

Helgen har varit utav det bättre slaget, och jag hoppas att dessa helger kommer fortsätta då jag ej kommer vara hemma mycket de kommande veckorna! Det finns saker och ting att göra hela tiden tycker jag, och det gillar jag skarpt!

Igår var jag bara jäkligt passiv. Var i Mjölby och hälsade på mor och far, en sväng uppe hos Jason och sedan blev det hem och diska, tvätta och chilla hela kvällen i soffan. Riktigt skönt! En god natts sömn och nu är helgen slut! Kan verkligen säga att de bara flyger förbi, men det gör veckorna också! Bara att hålla dieten strikt och försöka hålla igång motionen så ska nog detta gå  bra!

För att summera gårdagen åt jag följande:

Kollar man sedan på vad jag har stoppat i mig senaste veckan, och fördelningen under vecka 31 så ser man följande resultat:

Över lag en mycket bra vecka och bara en dag med lite högra kcal intag. Dock fortfarande runt BMR på den dagen, så ingen fara. Viktminskningen var dock i minsta laget med 1kg.

Räknar man ihop kalorierna blir det 9600 KCAL vs. BMR 18200 KCAL = underskott på 8600 kcal. Borde således utan att ens ha med aktivitetsfaktorn ha gått ner något hekto till, men man vet aldrig helt hur kroppen reagerar eller fungerar för den delen. -1 kg är ju trots allt ett framtsteg, om än ett litet sådant :)

Det var allt för denna morgon! Ha det kanon så hörs vi!

NKV!!!!!

// Kaptenen

Kommentera

