No pain – No gain!!!

Publicerat: 09/08/2011 i Uncategorized

Ja vad fasen. Igår sprang jag alltså 2.5 km igen och jag kännde mig skit under löptiden och precis efteråt… men sedan när man lunkat bort till bilen, tagit lite vatten och andats ut så börjar peppen komma igen såklart!

Tiden blev ungefär samma som sist, fast det känndes otroligt mycket tyngre. Men det är väll bara att springa på och kämpa, så ska nog det kunna ge sig också :)

Efter träningen så blev det att kolla lite TV och laga mat. Inget dramatiskt alls! Blev även tidig sänggång då jag var uppe 4.30 och skulle ta ett varv runt ån, men dagens ösregn såg inte alls inbjudande ut, så blev en timme sömn till och träning ikväll istället. Kroppen känns hyffsad sedan gårdagens löpning. Lite ont i ena knät, men det är sådant man får ta som tungviktare!

Gårdagens middag var god. Fläskfilé med wok och gurka:

Gårdagens kostintag ser också bra ut:

Ha en bra dag nu alla, och tack till alla mina vänner och bekanta som messar, ringer och kommer fram till mig och peppar mig! Ni är outstanding!!!

// Kaptenen!

Kommentera

