mitten av veckan

Publicerat: 11/08/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Igår hade jag en riktigt busy men bra dag på jobbet. Dock var jag ganska trött efteråt, så det passade perfekt att jag hade bestämt med Noppe och Professorn att vi skulle lira 18 hål i Boxholm. Slog bollen bättre igår, dock hittade jag inte drivern konstigt nog som jag slog bra sist. +4 totalt varje fall efter att jag slog grymt bra wedgar och chippar hela varvet. Ett steg i rätt riktning får man nog säga varje fall.

Jag och Noppe snackade lite om Michael Phelps och hur mycket han käkar…. det var ju mycket snack om detta för ett par år sedan! Phelps konsumerar alltså 12000 KCAL per dag för att hålla sina 85 kg levande. Erixon konsumerar just nu 1200 kcal per dag för att komma i form. Vi har olika förutsättningar, kropparna fungerar olike – men endå roligt att läsa om :)

Phelps diet:

Helt sinnesjukt mycket mat! Vi snackar Gatorades, Drinkar osv. på detta dessutom! Absurda mängde han bränner varje dag!

 

Erixon diet:

 

För att visa lite mer så bjussar jag på bilder på gårdagens lunch samt mellanmål….. En stor Pasta och en Pizza finns inte riktigt i min värld just nu :)

Nötfärss biffar + Mini Keso med curry & citronpeppar + tomat & gurka = 525 kalorier :)

Mellis! Lätt Kvarg med lite koncentrerad fun light i = 137,5 Kalorier :)

 

Det var allt för dagen!

Ha det gott! //

Kaptenen

Kommentera

