TGIF!!!!!!!!!!

Publicerat: 12/08/2011 i Uncategorized

Tjenare allihop!

Hoppas att livet leker lika mycket för er som det gör för mig! Finns inte mycket negativa tankar i min kropp just nu. Skulle väll vara att jag inte har en Mercedez G-Wagen, en Hummer och en 997 Turbo kanske… men det är ju trots allt saker man kan leva utan ;)

Helgen bjuder på ett fröjdigt bröllop uppe i Djursholm hos älskade Pontus och Johanna. Kommer bli epic win på skiten! Håll i hatten! Djursholm ska bommas igen för iår!

I övrigt så var jag ute och sprang igår. Blev en ny runda eftersom jag började knalla 2.5 km i 5km spåret för att värma upp mina timmerstockar till ben. Blev inte snabbare för det eftersom jag klockade in på 16.41, men jag var ju heller inte van vid banan då jag aldrig varit där tidigare. Hur som så är det ju bra att jag tar mig runt och inte stannar på vägen!

Kalorimässigt blev det lite högre igår eftersom jag var så trött på eftermiddagen att jag fruktade att jag ej kunde köra hem. Tog en banan vid 4 och kännde mig genast bättre. Dock ökade det ju mitt intag lite, men det får gå för den dagen. Man får inte hänga upp sig på så små saker heller. I längden är det ju en ny livsstil, inte en diet jag håller på med!

Kvällen kommer spenderas i lugnhetens tecken, men jag ska försöka ge mig själv lite motion även om kroppen är en aning sargad!

Igår var jag tvungen att kolla igenom garderoben för att se vad som var kemat och inte utav kostymerna. Hittade lite smått och gott som nog ska funka på lördag, även om jag kanske bryter något på reglerna ;) Den som lever får se!

Jag hoppas att alla läsare får en fröjdig dag och att vi hörs senare då en kicks of the day kommer med ett par sanna godbitar!

Gårdagens matintag:

Gårdagens bästa – 2x 5 kg äggvita på dunk! =)

Ha det fröjdigt!! //

Kaptenen!

Kommentera

