Invägning 3- fas 2

Publicerat: 13/08/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Igår var jag ganska trött efter jobbet, så blev lite grill med Michaela och Pecka och sedna koma i soffan. Han med att skjuta lite basket och slå Pecka i HORSE ett par gånger :)

Annars var det mkt jobb då vissa budgetar för 2012 skulle vara innne. Men det är bra för då går dagarna fort :)

Kosten var bra, träningen och kroppen får vila ett par dagar nu då jag ska snart sätta mig i bilen och köra till Stockholm och mina goda vänners bröllop :)

Tänkte snabbt bara skriva in vikten för veckan, och meddela att ikväll ska det laddas lite carbs!!! Jag behöver ett par glas och lite god mat så denna dag kommer registreras som 5000 kcal i matdagboken och sedan kommer jag ej tänka mer på det. Självklart är jag ju dock inte dum i huvudet och käkar 2 pizzor o grejer liksom!

Veckans resultat:

Mål fas 2 (10 veckor): Max 125 kg

Startvikt – fas 2: 138.6

Invägning 1 – fas 2: 136.4

Invägning 2– fas 2: 135.4

Invägning 3– fas 2: 134.5

Viktminskning under veckan: 0.9 kg

Totalt fas 2: – 4.1kg

Jag kan inte alls försklara varför det går så segt som det gör, eftersom jag är strikt med kalorierna och tränar mycket, men så länge jag går neråt och håller den här takten får jag väll vara nöjd! Dock känns det som att det borde hända mera. Skit samma, bara att köra lite fest idag och fokusera igen imorgon på nästa vecka. Inga konstigheter utan bara att slita hårdare för att ny målen :)

Ha en bra dag så hörs vi i bloggen framöver!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Elin skriver:

    Det är bara att fortsätta kämpa.
    Platåer i en diet är helt normalt Johan, tycker du är helt otrolig i alla fall.
    Keep it up!!

    Kramar

Kommentera

