Tack så mycket!!! – Ni är ovärderliga! – Thank you for the support!!! – You are irreplacable!!

Publicerat: 16/08/2011 i Uncategorized

Jag vill ta mig friheten att tacka alla som stöttar mig! Jag kan inte göra mycket mer än att dedikera ett helt inlägg till er, och försöka få er förstå hur oerhört glad och tacksam jag är över att ha er i mitt liv!

I want to take the opportunity to thank everyone that is supporting me! I can not do much else than dedicate a whole post to all of you, and try to explain how happy and fortunate I am to have all you in my life!

Tack så mycket: alla vänner, bekanta, personer jag träffar på stan, alla som peppade mig i Stockholm i helgen, arbetskollegor, familj!!!

Jag kan inte skriva nog med gånger hur glad och rörd jag blir när ni bryr er, och när ni visar ert stöd på ett eller annat sätt! Jag trodde verkligen inte det här när jag startade bloggen!!!

A BIG thank you to: all my friends, all the people I meet in town, everybody that supported me in Stockholm this weekend, co-workers and my family!!!

I can’t really express how happy I am and how moved I am that you all care, and show your support in all these different ways. I could never imagine getting this kind of support when I started the blog.

Jag har valt att skriva min blogg på Svenska då jag känner mig mest bekväm med det idag, och jag har mest vänner här hemma. Dock vet jag att många utomlands fööljer min blogg, checkar in vad jag väger och kollar på bilderna. Så jag har vissa funderingar på att skriva både på engelska och svenska (vissa kanske inte är bekväma med engelska) men det får vi se i framtiden.

I choose to write my blog in Swedish as I feel the most comfortable with that language, and most of my friends are back home. I know that a lot of people from abroad is catching up on my blog, and checking in whats happening by looking at the pictures and checking my progress. I have thought a few times about writing in both english and swedish, but let’s see what happends in the future!

Tack för er tid, ert engagemang och framförallt ert stöd!

Thank you for yout time, your dedication, and most of all – your support!

Med Vänliga hälsningar / Best Regards

Johan

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Finns många som har dig på sin topplista av vänner Johan – så lika rörande du tycker det är att få allt stöd, lika väntat är det att du får det i mina ögon. Om karma existerar så är det nu du får tillbaka efter allt du ger din omgivning. Din resa har blivit ett samtalsämne och vi är många som nästan känner att det är vi själva som ställer oss på vågen på söndagar ihop om goda resultat. Därför är peppet och dem uppmuntrande orden en självklarhet under veckorna. Vi unnar dig den här framgången så sjukt mycket.

  2. Syster skriver:

    Du är en bra förebild för många & framförallt mig med allt du gör & hur man lyckas med det man vill! Fortsätt kämpa, du imponerar! Kram

  3. Mamma skriver:

    Det är rörande att som mor se allas engagemang under din resa du är värd allt beröm och all peppning i världen. Jag blev verkligen berörd av Martinis inlägg och kan med stolhet konstatera att jag gjort något bra i mitt liv och lyckats uppfostra dig till den person du är i dag. Jag är så stolt. Kram mamma

Kommentera

