Jinxad

Publicerat: 18/08/2011 i Uncategorized

Fy fasen vilken jinxad dag igår!!!

Först bokade jag hotell i London på fel datum (nu ordnat sig), sedan körde jag till Boxholm för att lira golf… kastade ut tuggumit från fönstret, och visst fastnade rutan och går ej att få upp… Hade ju kanske inte gjort något om jag fortfarande bodde i Spanien, men lagom på hål 3 på golfbanan så började det ju pissregna, och således blev både jag och bilen genomsura. ÄLSKART!!!

Förbannad fick jag bege mig hem till mor, byta bil och be henne snällt lämna den på verkstaden nu på morgonen. Sjuk tilt!

Det bra som kom från det här var ju att jag fick jättegod mat hos mor och träffade Frida för första gången på ett par veckor. Det ytterliggare negativa var ju att jag tryckte i mig lite för mycket kött =P men men… det var ju proteiner varje fall!!! Hur som helst… blev ingen vidare motion pga. monsunen som drog in. Idag blir det löpning dock, oavsett väder!

Hur som helst. Fuck it… inget jag kan göra åt situationen med kärran nu endå. Ska inte låta sån här skit dra ner mitt pepp =D

Sitter och lyssnar in mig på Jay-Z och Kanye West’s senaste skiva. Även om det finns vissa guldkorn så kan det bli för mycket ibland när Kanye får för fria händer. En hel del konstiga spår blandat med brilljanta riff och tunga rhymes. Jag tänger ej betygsätta förän jag lyssnat på den ett par gånger till, men det behöver nog plockas bort en del spår från playlisten!

Dagarna går fort, och snart är det dags för helgens invägning. Jag är peppad om än osäker på resultatet, hur som haver är jag laddad till max för att fortsätta ändra min livsstil!

Gårdagens något höga matintag nedan:

Önskar er en god dag!

MVH//

Kaptenen

Kommentera

