TGIF Mofo’s

Publicerat: 19/08/2011 i Uncategorized

YOOOOOOO!!!!

Äntligen Fredag! En helg i lugnhetens tecken och med alla de göddiga tillbehören rullar snart in! Vissa kanske ska dricka rusdrycker!?! Men inte Erixon!! Han har dryckesförbud till sin födelsedag om en dryg månad :)

I övrigt kan man väll säga att jag e trött eftersom jag denna veckan har sovit katastrofalt, men det brukar lossna efter en vecka. För en person med notoriskt svåra sömnproblem genom åren så är det ingen större fara :) Har man jobbat på 3 timmar per natt i ett par år under college funkar det väll nu med! ha ha

Igår blev det en bättre runda i skogen på 2,5 km. Tiden jag klockades för är 15:24:90 och således personbästa för andra gången i rad.

Efter det blev det ett varv till i spåret med Tyson och Vera för mig och Pecka, och sedan blev det en lugn och fin hemfärd. Keso, skinka, lök och gurka stod för Middagen – och döm av förvåning om det inte smakade himmelst, vilket det mesta gör när man är riktigt hungrig!

Nedan ser ni hur min mat såg ut under hela dagen:

En riktigt bra dag, som definitivt ger mersmak! Viktigt att hitta de små bra grejerna att lyfta fram. Igår var jag inte sådär jättehungrig någon gång under dagen förutom precis innan lunch och direkt efter träning, och där ska man ju alltid vara hungrig om man har bra rutiner! Helt klart kanon!

Man e ju taggad för invägning även om det är svårt att säga efter en syndig helg tidigare, men ofta är ”ätardagar” eller ”laddagar” oerhört positiva för diet. Jag åt precis vad jag ville en dag i veckan när jag gick ner 43 kg på ett halvår 2007. Håller man sig sjukt strikt de andra dagarna är det inga problem :)

Jag sticker med andra ord ut hakan och säger att detta har gått bra =)

Ha en bra dag så hörs vi i helgen!

// Kaptenen

Kommentera

