Fröjdiga United och skönt upplägg för resten av veckan….

Publicerat: 23/08/2011 i Uncategorized

God Morgon!!!

Sitter här tidigt som attans på jobbet och käkar min kvarg och tar en kopp kaffe…. Kan inte riktigt smälta hur bra United var igår, och hur gött det är när mitt älskade United slår min Fars favoritlag Tottenham…. ;)

Matchen såg jag på en småknackig stream, men inget kan ju dölja fotbollsgodiset som U’et bjöd på!!! Vilket andra mål! Fröjdens!!

I övrigt var det en fröjdig dag! var hemma hos mor och far och hämtade min bil som blivit lagad äntligen! Riktigt gött då det aldrig är roligt att vara för beroende av någon annan. Dock trist naturligtvis när saker går sönder!

Efter det var jag och handlade lite. Fin fint när man bara köper hem nyttiga saker för då kan man ju automatiskt aldrig fuska när man är hemma! Gillart!!!

Efter en snabbsväng på Citygross var det varje fall dagas för kvällen och dagens höjdpunkt som slår United på fingrarna varje dag i veckan! Jag var hemma hos Elenor och Jakob och fick träffa den otroligt söta och underbara ”Loppan”! Maken till en sötare liten krabat har jag svårt att hitta! Känner att jag måste bifoga en bild på en otroligt stolt Far med sin lilla dotter :)

I övrigt så var dagen mycket bra i matväg och även om jag ej tränade så känns det alltid bra när man sätter en ”perfekt” dag. Var inte direkt hungrig någon gång förutom precis innan måltiderna, och det är alltid ett plus. Vad jag stoppade i mig ser ni här:

och en liten bild på kvällens middag för alla gourmander ;)

Kyclingfile’ stekt i BBQ krydda, tomat, gurka, 3% fetaost…. Dinner for champions!!!

Nu över till något helt annat! Veckoslutet/helgen som kommer…… Javisst! Då ska Erixon ta sitt bråte och hoppa på ett flyg till London.

Världens bästa ”Rookie” Mattias har satt ihop ett schema utan dess like! Faller mig riktigt bra i smaken! Dock ett stort minus är att jag missar min kära vän Peter Martini’s födelsedagsfest på lördag :( Hoppas dock att mina goda vänner gör honom lycklig och att han gillar den present som vi styrt upp. Älskar att ge bort saker, och hoppas att han gillart! Dessutom gör ju Stockholms hetaste DJ och liveupplevelse: DJ Chexxet en gästspelning i Mjölby, och det vill man ju fan inte missa!

Hur som helst har jag filat lite på mitt schema och det börjar se rätt fröjdens ut också:

Onsdag: Flyg till London mitt på dagen. Kvällen ser öppen ut…

Torsdag: Beblanda mig med lokalbefolkningen i byn alternativt ta ett tåg någon stans och utforska loss – Gillart

Fredag: Upptäcksfärd längs Englands kust….

Lördag: London – shopping -Chelsea vs. Norwich – runda på stan – stänga nert

Söndag: Frulle deluxe – Shopping alt. Sightseeing – Tottenham vs. Manchester City – Flyg hem

Naturligtvis kommer det skita sig fullständigt som alla scheman, men där har vi grunden till varför jag kan vara något frånvarande på bloggen de närmaste dagarna :)

Kommer dock ta med SLR kameran troligtvis och hoppas kunnda dokumentera min resa väl.

Ha en bra dag nu, så hörs vi fram i veckan! //

Kaptenen

Kommentera

