Thirsty thursday!

Publicerat: 01/09/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Sitter på kontoret och jobbar mig igenom dagen. Igår var det ännu en bra dag fylld av bra kost och motion. Behöver dock vila idag då kroppen var helt slutkörd efter igår!

Måste lyssna på kroppen också och inte bara pressa hela tiden. Då blir man skadad och sjuk som jag vet sedan tidigare! Så idag blir det att slappa i soffan!

Kosten igår såg ut såhär:

 

När det gäller träningen så ösregnade det när jag kom hem, så jag pallrade mig ner till Feelgood och började springa. Känndes direkt att jag var sliten och att kroppen inte var van vid 3 dagar i rad. 3km klarade jag av varje fall men då brann det i benen och lungorna efteråt. Började lugnt och körde hårt som fasen sista 3 minuterna! 29:27 typ slutade tiden på, så en förbättring med över 30 sekunder från förra gången jag sprang 3km. Alltid roligt även att kroppen var seg som sjutton!

När jag kom hem blev det käk. Fläskfilé med sallad:

Sedan var jag ganska slut efter att ha sovit dåligt några dagar, så det blev sängen och lite TV där. Pallade dock inte hålla ögonen öppna så länge! Knäppte dock en bild i soffan på en sliten buse efter träningen!

 

Ha det bra nu idag!

// Kaptenen

Kommentera

