TGIF!!!!!!!!!!!!!!

Publicerat: 02/09/2011 i Uncategorized

Grymt gött med Fredag även om gårdagen var lat!

Jag kollade Spanien – Polen i första rundan i EM-basketen på kväll och bara slappade. Matchen var oroväckande jämn även om Spanien vilade sina bästa spelare lite för mycket i mitt tycke. De har ju en skön första line med Gasol, Gasol, Rudy Fernandez, JC Navarro och J. Calderon….. 5 nuvarande eller förre detta NBA spelare + att de har ett gäng på bänken!

Började även se lite utav Italien mot Serbien. Italien har några riktigt talangfulla spelare i NBA och jag älskar att se dem spela!

Var ju vila från träningen igår, men någon sådan lyx blir det ju inte idag. Blir att ge sig ut och springa efter jobbet! Måste stegra träningen de kommande veckorna för att lyckas med mina mål och få till en bra start på omställningen till min nya livsstil.

Kosten igår såg riktigt bra ut! En utav de bättre dagarna på länge:

Klickar man på fotot så ser man att jag fick i mig väldigt mycket proteiner och lite för mycket kolhydrater. Men att kaloribalansen var kanon. 1177 kcal fast att jag aldrig var hungrig under dagen och åt mig mätt 3 ggr + 1 mellanmål är riktigt bra!

Maten smakar dessutom gott, så det är ju alltid positivt om man ska kunna hålla det en längre tid :)

Livet leker helt enkelt, och jag trivs med det mesta!!!

Underbar familj och vänner, roligt på jobbet, kul med träningen och mycket roliga resor att se fram mot!

YES – NKV!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ Kaptenen

Kommentera

