Viktigt för mig!!!! Kostym 2007 vs. 2011

Publicerat: 02/09/2011 i Uncategorized

Hej alla!

Tänkte bara för er som ej har känt mig så länge visa skillnaden på hur jag ser ut idag och hur jag såg ut 2007.

Bilderna på liknande klädsel, vid två olika tillfällen. Det första är min student från College, och det andra på Pontus och Johannas bröllop 2011.

Vikten 2007:  Som max 196 kg

Vikten 2011: 133 kg

Total viktminskning: 63kg (eller en lillasyster cirka… ha ha)

Inte för inte som man blir peppad!!!!!!!!!

NKV NKV NKV!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Faan du liknar ju en uppsvälld Brolin till vänster. Det är helt otroligt vilken skillnad. Frida och jag tittade faktiskt på några bilder härom dagen från din examen och kostaterade detsamma då. Det är två helt olika personer. haha. Där ser du resultatet av att du varit så jäkla duktig. Tjockis och snyggbyxa.

  2. Tobbe W skriver:

    Även jag som känt dig sedan början av 90- talet blir lite chockad och peppad – NKV!!!

  3. Syster skriver:

    Precis denna bild kolla ja & mor på!! Sån jäkla skillnad!!! Vilken snygging till bror jag har =)

  4. Elin skriver:

    Helt otroligt!!

  5. Philip Jorstig skriver:

    Fan vad mäktigt att se!! Sjukt imponerad….

  6. Kicki skriver:

    Skillnaden är enorm Johan! Vet inte om jag skulle känna igen dig på stan…. :) Härligt jobbat!

  7. Kristin Stanic skriver:

    Eller nästan en hel storasyster… :)

Kommentera

