TGIF!!!!

Publicerat: 09/09/2011 i Uncategorized

TGIF!!!

Riktigt skönt med fredag! Har verkligen längtat efter denna! En skön helg hemma är vad som står på schemat!

I kväll blir det squash med Furland och lite träning, imorgon blir det golf och Mjölby häng och söndag blir det och chilla hemma. Perfekt skulle jag vilja säga!

Igår var jag segare än på mycket länge, och jag behöver verkligen försöka få in mer sömn i schemat! Efter lite vila på soffan efter jobbet så tog jag mig till gymmet. Värmde upp med 30 min PW och sedan så sprang jag 2.5 på vettigt tempo under 15 min. Bra för mig, men det var de mest plågsamma 2,5 km jag sprungit. Var helt stumm i kroppen. Så nu blir det ingen löpning idag utan squash! Det ska bli grymt roligt!

Golf imorgon med far blir trevligt också, även om formen iår har varit kass, och så troligtvis förbli tills jag börjar träna igen….. (kan ta en stund)

Gårdagens käk ser du nedan:

Näst intill optimalt för mig som gillar att hålla mig högt på proteiner. Gillar skarpt fasen av livet som jag är i just nu!

Idag blir det ”kicks of the day” innan dagens slut och för hoppningsvis har alla ni läsare en trevlig fredag!

// Kaptenen

Kommentera

