Ny vecka – Nya Möjligheter!!!

Publicerat: 12/09/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Då var det åter igen Måndag morgon och det är dags att summera en lång vecka!

Resultatet var ju mycket bra även denna veckan, och det har kännts helt okej under en längre tid med kosten. Äter så pass mycket proteiner att jag känner mig relativt mätt, och sedan fyller jag ut med kolhydrater från grönsaker och bra fetter. Det funkar helt enkelt bra för mig! Jag tycker om maten, och har inga problem med att äta det!

Det enda som jag inte riktigt fixat bra smak på än är min äggvita på morgonen. Det blir mest lite kryddor och sedan är det bara att köra. Smakar inte kanon och inte blääh… ´

Gårdagen spenderades i soffan med TV och chill innan jag var nere en sväng på gymmet vid straxt innan 7 och rev av ett pass cardio på en crosstrainer. Var precis vad jag behövde innan jag somnade hyffsat tidigt!
Veckan spenderas mest i Kisa och det passar mig utmärkt just nu då jag verkligen kan ruta in livet, borra ner huvudet och bara köra :)

Helgens mat såg ut som följer…

Fredag:

Lördag:

Söndag:

Om man ska sammanfatta hela veckans kost så var alla dagar riktigt bra förutom Onsdag som var lite för mycket kolhydrater. I övrigt inget att klaga på!!! Snarare att berömma över.

Man kan se på veckans samamnfattning att den mängden över 1200 kcal i snitt per dag som finns kommer från nötterna på Lördagen, och det är ju ett medvetet val för andra veckan i rad:

 

 

Nu är det som sagt bara att ta nya tag i veckan och nästa vecka innan invägningen som kommer att ske på Söndagen den 25e September :)

Motivationen är på topp, humöret varierer ;) och kroppen känns lite sliten. Men bara att fokusera mot målet, vinna över kroppen och ge 110%

NKV!!!!!!

// Kaptenen

Kommentera

